Bolig administration

Vores kerne administrationsydelser:

Hos DVR Bolig-Administration er vi kendt for vores direkte, målrettede og resultatorienterede løsnings- modeller. Vi har lært, at punktlighed og den individuelle behandling får nye kunder til at vælge os som bolig-administrator for både bolig- og erhvervslejemål.
Vi sætter os grundigt ind i forholdene omkring hver enkelt ejendom, så vi ved, hvem der skal kontaktes og hvordan. 
 

Administrationsaftalen omfatter:

Opkrævning af den aftalte husleje.
 

Rykkerservice:

Betaler lejer ikke husleje rettidigt, fremsendes rykkerskrivelser i henhold til gældende lovgivning. Eventuelt rykkergebyr betales af lejer. Såfremt rykkergebyret ikke betales, fratrækkes beløbet i depositum. I det tilfælde at husleje ikke betales efter rykkerskrivelser kontaktes en af Dem godkendt advokat, som forestår det videre sagsforløb for egen regning.   Øvrige administrationsopgaver: Eventuelt indrykning af annoncer for ledige lejemål for kundens regning - fremvisning af lejemål – udarbejdelse af lejekontrakt – foretager flyttesyn – aflæsning af el- og vandmåler med indregistrering til det lokale forsyningsvæsen – indhentning af tilbud fra diverse håndværkere ved renovering af lejemålet – deltager ved udsættelsesforretninger – ansættelse af vicevært - øvrige administrationsopgaver vedr. udlejningsejendomme.  

Kontakt os

Udfyld formularen, så vender jeg tilbage hurtigt muligt.